Specializuota stuburo treniruotė

Specializuota stuburo treniruotė – tai su kineziterapeuto priežiūra atliekami, specialiai atrinkti saugūs ir efektyvūs pratimai, kurie lavina tris pagrindines stuburo sveikatai svarbias ypatybes:

  • liemens judesių koordinaciją,
  • kaklo ir nugaros lankstumą,
  • stuburo segmentinį stabilumą.

Kodėl treniruotė? Viena veiksmingiausių poveikio priemonių stuburo sveikatai išlaikyti ir stiprinti yra fiziniai pratimai. Daugelio mokslinių tyrimų išvados skelbia, kad aktyvus poveikis dalyvaujant pačiam žmogui yra žymiai efektyvesnis ir trunka ilgiau, nei pasyvus poveikis (kurio metu asmuo lieka pasyvus). Taipogi įrodyta, kad stuburo treniruotė su kineziterapeuto priežiūra yra veiksmingesnė negu be jos.

Kodėl stuburo? Nuo stuburą supančių liemens raumenų labiausiai priklauso paties stuburo sveikata bei gera viso kūno judėjimo funkcija. Stuburas yra centrinė liemens ašis, turinti tris dalis – kaklinę, krūtininę ir juosmeninę-kryžmeninę. Prie šių stuburo dalių tvirtinasi rankas ir kojas judinantys raumenys. Todėl stuburui ypač reikalingas optimalus slankstelių stabilumo ir mobilumo santykis, kuris priklauso nuo jį supančių giliųjų ir paviršinių liemens raumenų funkcijos.

Kodėl „specializuota stuburo treniruotė“? Specializuota todėl, kad mūsų atrinkti specialūs pratimai, kurių teigiamas poveikis ir saugumas pagrįstas ilgamete praktine patirtimi bei tarptautinių mokslinių tyrimų rezultatais. Užsiėmimai skirstomi į du intensyvumo lygius – vidutinio intensyvumo ir intensyvūs.

Vidutinio intensyvumo užsiėmimai skirti skausmų valdymui ir prevencijai. Giliųjų kaklo, tarpumenčio ir juosmeninės stuburo dalies raumenų funkcinio pajėgumo gerinimas ir krūvio tolerancijos didinimas saugiais ir veiksmingais pratimais naudojant šiuolaikinės treniruotės priemones.

Kam skirta:

  • Turintiems stuburo problemų bei tarpslankstelinio disko išvaržą;
  • Sėdimą darbą dirbantiems – dėl pastovaus sėdėjimo jaučiantiems nuovargį ir nusiskundimus, trukdančius produktyviai dirbti ir gerai jaustis;
  • Moterims po gimdymo dėl raumenų silpnumo atsiradusioms juosmens ir dubens problemoms spręsti, taip pat po įvairių pilvo sienos operacijų;
  • Paaugliams, kuriems yra diagnozuotas stuburo iškrypimas, skoliozė. Mankšta formuoja ir koreguoja laikyseną ir sėdėseną.

Intensyvūs užsiėmimai skirti funkciniam kūno pajėgumui lavinti. Paviršinių ir giliųjų kojų ir rankų raumenų stiprinimas atsižvelgiant liemens (nugaros ir pilvo) funkcinį pajėgumą bei buvusias stuburo problemas (išvaržas, traumas).

Kam skirta:

  • Pasiekusiems specializuotos stuburo treniruotės pratimų taisyklingo atlikimo lygį ir norintiems toliau didinti krūvį;
  • Aktyviai sportuojantiems įvairias sporto šakas (dviračių sportas, bėgimas, slidinėjimas, tenisas ir kt.), kuriems svarbu rezultatai ir funkcinių galimybių lavinimas.
  • Lankantiems nesimetrinių sporto šakų (pramoginių šokių, krepšinio, teniso) užsiėmimus, kaip atsvarą greitiems, tačiau vienos pusės raumenimis atliekamų judesių pusiausvyrai atkurti.

KAINOS           TVARKARAŠČIAI